Firemné víno.

Firemné víno.

Víno ako prezentačný nástroj firmy.

16.05.2016 | JAGESPIŠ, s.r.o. | www.francuzskevina.sk

Víno pre firmy - firemné víno je optimálny dar, ktorým nič nepokazíte a každého potešíte. Nepoznáme človeka, ktorý by pohŕdol dobrým vínom.

 

Kedy využijete firemné víno ako darček?

Firemné víno je vhodný darčekový predmet pre obchodných partnerov ako poďakovanie za doterajšiu spoluprácu a nadviazanie ďalších obchodných kontaktov. Ak chcete potešiť a pozitívne motivovať svojich zamestnancov a dosiahnuť lepšiu efektivitu práce vo Vašej firme, určite sa prikloňte k našej ponuke a to vínu ako poďakovaniu za vykonanú prácu, ktoré ocení každý zamestnanec. Ak potrebujete poďakovať Vašim dlhodobým zákazníkom a podporiť ich nákup aj do budúcna. Ak organizujete firemné akcie, večierky, rauty, kongresy a iné spoločenské udalosti, určite oceníte víno s etiketou propagujúcou Vašu firmu. Ak potrebujete malú pozornosť pre potencionálneho klienta, aby sa priklonil k Vašej firme, určite uvítate luxusné balenie vína s názvom či logom Vašej firmy. .... a všetky iné príležitosti kedy to VY budete potrebovať...

Pri výbere firemného vína môžete porovnávať kvalitu vína, vzhľad fľaše, prípadne darčekového obalu, personalizovanú firemnú etiketu a samozrejme cenu. Dovolíme si tvrdiť že čo sa týka francúzskych vín, tak v každej z týchto oblastí obstojíme na jednotku.

Vína Vám pripravíme, zabalíme a dopravíme priamo na miesto určenia. Podľa Vašich požiadaviek Vám doplníme víno etiketou s logom Vašej firmy a v ponuke máme širokú škálu obalov a tašiek na víno.

 

Je to pre Vás vhodná reklama a marketingový nástroj ako posunúť svoju firmu do popredia.

 

Od  1. januára 2015 sa za daňový náklad nepovažujú tabakové výrobky a ani alkoholické nápoje s výnimkou vína, ktoré slúžia ako reklamné či prezentačné produkty. Výnimka sa tak týka bežných, teda tzv. tichých vín, ale aj šumivých. Obmedzenie neplatí pre daňovníka, u ktorého je výroba tabakových produktov (nie predaj tabakových produktov) hlavným predmetom činnosti.

 

Čo hovorí zákon?

Za reklamné predmety sa nepovažujú darčekové reklamné poukážky. Podľa zákona o dani z pridanej hodnoty poukážka nie je tovar, ale platobný prostriedok. Reklamné a darčekové predmety sa za daňové uznávajú (jeden kus) maximálne do ceny 17 eur. Podnikatelia si ich  môžu uplatniť ako daňový vydavok  do výšky najviac  5 percent základu dane. Zákon nevyžaduje, aby reklamné predmety boli označené menom alebo logom firmy či živnostníka. Do hodnoty týchto darčekov sa započítavajú aj súvisiace náklady. Napríklad na ich prípadné označenie, obal a podobne. Ak celkový náklad na jeden reklamný predmet presiahne 17 eur, nie je možné si ho zahrnúť do daňových výdavkov.

Pri určení hodnoty reklamného predmetu  je však  potrebné a dôležité  rozlišovať, či reklamný predmet zaobstaráva platiteľ DPH, alebo neplatiteľ DPH. V prípade platiteľa je suma 17 EUR bez DPH a v prípade neplatiteľa sa jedná o sumu 17 EUR vrátane DPH, nakoľko nemá nárok na odpočet DPH.

To sa týka podnikateľov, firiem a živnostníkov, teda všetkých, ktorí podnikajú a sú platiteľmi dane z príjmov.

 

 

V prípade záujmu o ponuku naších firemných vín nás neváhajte kontaktovať.

 

Predchádzajúci Nasledujúci
Vyhľadávanie
Vyhľadať
Monitoring
Odoslať Viac
VÝHODY REGISTRÁCIE

Publikovanie PR správ
Zápis v katalógu
SEO spätné odkazy
Monitoring

Vyskúšaj zdarma