Na Slovensku sa vyhľadáva obsah prevažne prostredníctvom Google. Pod prevažne sa myslí drvivá väčšina! Ostatné vyhľadávače, ako Bing alebo Yahoo pokrývajú asi 3 %. Čo treba robiť aby sa Vaša web stránka zobrazovala, čo najvyššie? Tvorba kvalitného obsahu je základným prvkom SEO. Vaše texty by mali byť zaujímavé, poučné a mali by čitateľa niečím obohatiť. V ideálnom prípade bude čitateľ Váš obsah zdieľať a vtedy viete, že ste na dobrej ceste. Máte v textoch kľúčové slová? Ak áno, máte ich použité v rozumnej miere? S kľúčovými slovami to netreba preháňať a nasilu ich vkladať tam, kde nepatria. Kvalitný obsah pôsobí prirodzene a ak Váš článok alebo web stránku presýtite kľúčovými slovami, nebude to vhodné. Dávajte si pozor aj na relevanciu kľúčových slov! Kľúčové slová nezabudnite použiť v nadpisoch, URL a zahrňte ich do meta description. Meta description predstavuje 160 znakov, ktoré sa zobrazia pod výsledkami vyhľadávania v Google. Tieto kroky sú veľmi dôležité z pohľadu SEO Optimalizácie. Neoddeliteľnú súčasť optimalizácie web stránok predstavuje výmena spätných odkazov (linkbuilding), ktorá vám pomôže získať vyššie hodnotenie vašej web stránky.