Očarte zákazníkov svojimi službami.

Očarte zákazníkov svojimi službami.

Ukážte svojim zákazníkom služby, ktoré ich prinútia sadnúť na zadok!

19.08.2014 | Ing. Peter Balko - kníhkupectvo Aura | www.auraknihy.sk

Známe heslo - Náš zákazník, náš pán - žiaľ už dnes nie je pravidlom.

 

Stále častejšie sa stretávame s neochotou personálu, ktorá potom odrádza náš záujem a núti nás hľadať stále nové a nové možnosti, pre získanie poždovanej služby.

 

Ale je tu ešte jedna možnosť, pre firmy.

Pokúste sa zdokonaliť svoje služby a očarte zákazníkov tak, že z toho takpovediac padnú na zadok.

 

Inými slovami, poskytnite im službu, že im to vyrazí dych a nezmôžu sa ani na slovo.

 

Ako to dosiahnuť?

 

Užitočné rady a tipy, ako poskytovať kvalitné služby a udržať si tak zákazníkov nájdete v knihe Služby, z ktorých padnete na zadok.

 

Nájdete tu príklady z praxe a ako využívať sociálne siete pre zdokonalenie a skvalitnenie služieb.

 

Kniha má 272 strán a bola vydaná v roku 2013 vydavateľstvom Motýľ.

Knihu si môžete kúpiť v ponuke internetového kníhkupectva Aura za výhodnú cenu 9,20 €.

Služby, z ktorých padnete na zadok
 

Hodnotenie

Očarte zákazníkov svojimi službami.
Hodnotenie 4.33 z 5
Počet hlasov 3
Pridať top správu
Predchádzajúci Nasledujúci
Vyhľadávanie
Vyhľadať
Monitoring
Odoslať Viac
VÝHODY REGISTRÁCIE

Publikovanie PR správ
Zápis v katalógu
SEO spätné odkazy
Monitoring

Vyskúšaj zdarma