Známe heslo - Náš zákazník, náš pán - žiaľ už dnes nie je pravidlom.
Stále častejšie sa stretávame s neochotou personálu, ktorá potom odrádza náš záujem a núti nás hľadať stále nové a nové možnosti, pre získanie poždovanej služby.
Ale je tu ešte jedna možnosť, pre firmy.
Pokúste sa zdokonaliť svoje služby a očarte zákazníkov tak, že z toho takpovediac padnú na zadok.
Inými slovami, poskytnite im službu, že im to vyrazí dych a nezmôžu sa ani na slovo.
Ako to dosiahnuť?
Užitočné rady a tipy, ako poskytovať kvalitné služby a udržať si tak zákazníkov nájdete v knihe Služby, z ktorých padnete na zadok.
Nájdete tu príklady z praxe a ako využívať sociálne siete pre zdokonalenie a skvalitnenie služieb.
Kniha má 272 strán a bola vydaná v roku 2013 vydavateľstvom Motýľ.
Knihu si môžete kúpiť v ponuke internetového kníhkupectva Aura za výhodnú cenu 9,20 €.