OKNOPLAST dobýva Francúzsko

OKNOPLAST dobýva Francúzsko

OKNOPLAST dobýva Francúzsko

30.09.2013 | Media In | www.mediain.sk

Spoločnosť OKNOPLAST, jeden z európskych lídrov vo výrobe plastových okien, uzatvorila sponzorskú zmluvu s francúzskym klubom Olympique Lyon, kde svojho času pôsobil i slovenský reprezentant Ján Popluhár. Rozhodnutie sleduje medzinárodnú obchodnú stratégiu spoločnosti a jeho cieľom je upevnenie pozície OKNOPLAST vo Francúzsku. Pri príležitosti tohto partnerstva sa 28.9.2013 na štadióne Stade Municipal de Gerland uskutočnila tlačová konferencia.

 

Vďaka partnerstvu s futbalovým klubom má OKNOPLAST právo používať titul „Major Sponsor Olympique Lyon,“ ktorým sa pýšia spoločnosti ako Hyundai, či Intermarche. Ďalej môže využívať imidž futbalistov vo všetkých svojich propagačných materiáloch. Fanúšikovia les Olympiens uvidia logo spoločnosti počas zápasov – na tabuliach a video mantineloch, či na internetovej stránke klubu. Navyše, počas spolupráce na dve ligové sezóny budú hráči Olympique Lyon hrať v dresoch s logom OKNOPLAST.

 

Rozhodnutie OKNOPLAST vyplýva z dlhodobej stratégie spoločnosti, ktorej cieľom je vytvorenie silnej značky na všetkých trhoch, na ktorých OKNOPLAST podniká. Zmluvu podpísal Mikołaj Placek, predseda predstavenstva OKNOPLAST a Thierry Sauvage, generálny riaditeľ Olympique Lyon.

 

„Olympique Lyon má na svojom účte až sedem ligových majstrovstiev za sebou, pričomdlhé obdobie hralo i v Lige majstrov. Naša spoločnosť, pôsobiaca v segmente Top Premium, sa spája s tými  najlepšími a prostredníctvom sponzoringu ju chceme zviditeľniť i vo Francúzsku,“ uviedol Mikołaj Placek, predseda predstavenstva OKNOPLAST.

 

OKNOPLAST patrí do prvej pätky výrobcov plastových okien a dverí v Európy, pričom v minulom roku otvoril takmer 300 predajných salónov v rámci Európy. V súčasnosti pôsobí na 10 medzinárodných trhoch: v Rakúsku, v Čechách, vo Francúzsku, v Nemecku, v Poľsku, v Slovinsku, vo Švajčiarsku, v Taliansku, v Maďarsku a na Slovensku.

 

„Úspech spolupráce s Interom Miláno je dôkazom posilňovania pozície i na medzinárodných trhoch. Vďaka tomuto kroku sme získali pozíciu druhého najčastejšie vyberaného výrobcu okien v Taliansku. Pričom na každom trhu poskytujeme iné služby, prispôsobené jeho špecifikám,“ uviedol Mikołaj Placek.

 

Vo Francúzsku OKNOPLAST pôsobí už od roku 2009 a jeho výrobky je možné si zakúpiť v približne 380 salónoch na území celej krajiny. Dynamika predaja OKNOPLAST na tomto trhu predstavovala v roku 2012 až 216 % v porovnaní s predchádzajúcim rokom.

 

Viac informácií nájdete na Facebooku OKNOPLAST alebo na: www.oknoplast.sk

 
Predchádzajúci Nasledujúci
Vyhľadávanie
Vyhľadať
Monitoring
Odoslať Viac
VÝHODY REGISTRÁCIE

Publikovanie PR správ
Zápis v katalógu
SEO spätné odkazy
Monitoring

Vyskúšaj zdarma