Na trhu firmy môžu nájsť mnoho druhov reklamných predmetov, ktoré používajú pre marketing svojej firmy. Väčšinou je to "klasika" - pero, hrnček, kalendár, diár. Tieto predmety sú určite praktické, pretože sú to veci, ktoré každý z nás využíva pri dennodenných aktivitách, ale povedzme si úprimne, do istej miery sú už tak trochu nudné.
My chceme firmám ponúkať reklamné predmety, ktoré sú netradičné a ktoré súčasne dávajú aj určitý signál okoliu firmy. Signál o tom, čo je pre ňu dôležité, a to že svoje podnikanie vykonáva "zodpovedne" voči životnému prostrediu a zdraviu ľudí a zaujíma ju rozmer "eko".
Boc'n Roll & Snack’n Go sú ekologické a znovu použiteľné obaly na sendviče a občerstvenie. Iba v minulom roku v minulom roku ušetrili viac ako 200 ton alumíniovej fólie, resp. 30 000 km, čo sa rovná okružnej jazde okolo Austrálie! V Španielsku, odkiaľ produkt je, ho používa už viac ako milión ľudí a viac ako 700 000 škôl a iných organizácii.
Aj slovenské a české firmy už začali vytvárať rôzne eko kampane, ktorými sa svojim zákazníkom snažia dať vedieť, že aj oni sa už rozhodli brať ohľad na prostredie, v ktorom všetci žijeme a zachovávať určité hodnoty.
Firmy prechádzajú na elektronické faktúry namiesto papierových, viac dbajú na recykláciu, v niektorých super a hypermarketoch už nie sú poskytované alebo predávané igelitové tašky, ale predávajú sa eko tašky na opakované používanie. To všetko svedčí o tom, že sa deje pozitívny posun v eko povedomí firiem a ľudí na Slovensku a v Čechách.
Jednou zo slovenských značiek, ktorá nedávno takisto spustila trvalo udržateľnú kampaň je značka syrov, bryndze a mlieka Liptov. Kampaň Rozprávky zo Zeleného Liptova odhaľuje posolstvá a približuje aktivity projektu Zelený Liptov, vďaka ktorému sú syry Liptov vyrábané s rešpektom a láskou k prírode, tradíciám a ľuďom. Kampaň pre ňu zastrešovala PR a marketingová agentúra Media In, ktorá na ňu využila práve ekologické vrecká Snack’n Go s logom značky Liptov. Ekologické vrecká sú jednou z výhier v momentálne prebiehajúcej súťaži na sociálnej sieti Facebook: https://apps.facebook.com/rozpravky_z_liptova/. Súťaž potrvá do 15. novembra 2013.
V Čechách zase nedávno využila brandované eko obaly Boc'n Roll komunikačná a reklamná agentúra IMDZ pre svojho klienta Severní Energetická. Klient realizoval rebranding firmy a chcel dať zamestnancom o tom vedieť efektívnou formou a tak do potlačených Boc'n Roll zabalili bagety, ktoré dostali všetci na raňajky.
Aký odkaz chcete povedať svetu?
- o vašej firme
- o vašej misii
- o novom produkte
- o realizovanej kampani
- o firemnom ekologickom priateľstve k našej planéte
Tieto eko produkty šité na mieru s vaším firemným logom alebo akoukoľvek potlačou sú skvelým spôsobom, ako sa prezentovať eko.
Denne sú využívané všetkými generáciami a prezentujú to, čo ste práve chceli povedať. Využite túto skvelú možnosť darovať niečo originálne po celý rok a najmä na blížiace sa Vianoce, rozhodne ich nenájdete v štandardných reklamných katalógoch. Potlač je dostupná už od 50 ks.