PESTRÉ DIZAJNOVÉ EKO PRODUKTY NA OPAKOVANÉ POUŽÍVANIE

PESTRÉ DIZAJNOVÉ EKO PRODUKTY NA OPAKOVANÉ POUŽÍVANIE

FIRMY A REKLAMNÉ AGENTÚRY ZAČÍNAJÚ ČORAZ VIAC VYUŽÍVAŤ EKO REKLAMNÉ PREDMETY

30.10.2013 | Happy Fabric s.r.o. | www.greenbottle.sk

 

 

Na trhu firmy môžu nájsť mnoho druhov reklamných predmetov, ktoré používajú pre marketing svojej firmy. Väčšinou je to "klasika" -  pero, hrnček, kalendár, diár. Tieto predmety sú určite praktické, pretože sú to veci, ktoré každý z nás využíva pri dennodenných aktivitách, ale povedzme si úprimne, do istej miery sú už tak trochu nudné.

 

My chceme firmám ponúkať reklamné predmety, ktoré sú netradičné a  ktoré súčasne dávajú aj určitý signál okoliu firmy. Signál o tom, čo je pre ňu dôležité, a to že svoje podnikanie vykonáva "zodpovedne" voči životnému prostrediu a zdraviu ľudí a zaujíma ju rozmer "eko".

 

Boc'n Roll & Snack’n Go sú ekologické a znovu použiteľné obaly na sendviče a občerstvenie. Iba v minulom roku v minulom roku ušetrili viac ako 200 ton alumíniovej fólie, resp. 30 000 km, čo sa rovná okružnej jazde okolo Austrálie! V Španielsku, odkiaľ produkt je, ho používa už viac ako milión ľudí a viac ako 700 000 škôl a iných organizácii.

 

Aj slovenské a české firmy už začali vytvárať rôzne eko kampane, ktorými sa svojim zákazníkom snažia dať vedieť, že aj oni sa už rozhodli brať ohľad na prostredie, v ktorom všetci žijeme a zachovávať určité hodnoty.

 

Firmy prechádzajú na elektronické faktúry namiesto papierových, viac dbajú na recykláciu, v niektorých super a hypermarketoch už nie sú poskytované alebo predávané igelitové tašky, ale predávajú sa eko tašky na opakované používanie. To všetko svedčí o tom, že sa deje pozitívny posun v eko povedomí firiem a ľudí na Slovensku a v Čechách.

 

Jednou zo slovenských značiek, ktorá nedávno takisto spustila trvalo udržateľnú kampaň je značka syrov, bryndze a mlieka Liptov. Kampaň Rozprávky zo Zeleného Liptova odhaľuje posolstvá a približuje aktivity projektu Zelený Liptov, vďaka ktorému sú syry Liptov vyrábané s rešpektom a láskou k prírode, tradíciám a ľuďom. Kampaň pre ňu zastrešovala PR a marketingová agentúra Media In, ktorá na ňu využila práve ekologické vrecká Snack’n Go s logom značky Liptov. Ekologické vrecká sú jednou z výhier v momentálne prebiehajúcej súťaži na sociálnej sieti Facebook: https://apps.facebook.com/rozpravky_z_liptova/. Súťaž potrvá do 15. novembra 2013.

 

V Čechách zase nedávno využila brandované eko obaly Boc'n Roll komunikačná  a reklamná agentúra IMDZ pre svojho klienta Severní Energetická. Klient realizoval rebranding firmy a chcel dať zamestnancom o tom vedieť efektívnou formou a tak do potlačených Boc'n Roll zabalili bagety, ktoré dostali všetci na raňajky. 

 

 Aký odkaz chcete povedať svetu?

 

  - o vašej firme   

  - o vašej misii   

  - o novom produkte   

  - o realizovanej kampani

  - o firemnom ekologickom priateľstve k našej planéte

 

Tieto eko produkty šité na mieru s vaším firemným logom alebo akoukoľvek potlačou sú skvelým spôsobom, ako sa prezentovať eko.

 

Denne sú využívané všetkými generáciami a prezentujú to, čo ste práve chceli povedať. Využite túto skvelú možnosť darovať niečo originálne po celý rok a najmä na blížiace sa Vianoce, rozhodne ich nenájdete v štandardných reklamných katalógoch. Potlač je dostupná už od 50 ks.

 

Boc'n Roll pre zelenú kampaň značky Liptov
Boc'n Roll šité na mieru

Hodnotenie

PESTRÉ DIZAJNOVÉ EKO PRODUKTY NA OPAKOVANÉ POUŽÍVANIE
Hodnotenie 4.83 z 5
Počet hlasov 23
Pridať top správu
Predchádzajúci Nasledujúci
Vyhľadávanie
Vyhľadať
Monitoring
Odoslať Viac
VÝHODY REGISTRÁCIE

Publikovanie PR správ
Zápis v katalógu
SEO spätné odkazy
Monitoring

Vyskúšaj zdarma