Prečo prišiel moderný marketing a prečo ten starý už stráca dych

Prečo prišiel moderný marketing a prečo ten starý už stráca dych

Televízna reklama, printy a billboardy už dávno nie sú tým, čím bývali.

16.11.2015 | ContentFruiter s.r.o. | www.contentfruiter.sk

Nákupné správanie zákazníkov sa mení, sami si vyhľadávajú informácie o produktoch a službách a svoju dôveru venujú tým, ktorí ich presvedčia. Nie lacnými a prázdnymi frázami, ale užitočným obsahom, ktorý má okamžite odpovede a riešenia na otázky a problémy zákazníkov.

 

Dnes sa lídrami na trhu stávajú tí, ktorí ponúkajú najlepšie informácie a tí, ktorí zákazníkom pomáhajú. V centre záujmu však nesmie stáť firma a jej aktivity, nech sú akokoľvek užitočné.

 

Hoci majú stále dôležitú rolu, ľudí dnes v prvom rade zaujíma obsah, ktorý im prináša nejaký úžitok. Tieto aktivity ako aj celú stratégiu zastrešuje moderný nástroj content marketing. Práve kvalitný obsah tvorený pre zákazníkov je receptom na úspech. V zahraničí je content marketing aktívne využívaný už niekoľko (desiatok) rokov, na Slovensku jeho silu začínajú firmy objavovať až v súčasnosti.

 

Firmy pochopili, že verných zákazníkov si udržia a nových získajú oveľa jednoduchšie, ak s nimi budú pravidelne komunikovať. Nestačí len schématicky reagovať na komentáre zákazníkov na sociálnych sieťach. Treba byť aktívny, tvoriť a šíriť svoj vlastný, relevantný, praktický a edukatívny obsah. Aj zákazníci sú len ľudia, a to ľudia presýtení prvoplánovou reklamou.

 

Hoci content marketing (obsahový marketing) využíva viaceré doteraz známe a používané nástroje a taktiky, to, čo ho významne odlišuje, je nastavená komplexná obsahová stratégia, manažovanie tvorby a šírenia obsahu a následné vyhodnocovanie. Obsahová stratégia prepája jednotlivé aktivity content marketingu (tvorba obsahu, prácu so sociálnymi sieťami, blogermi a influencermi, email marketing, SEO a pod.). Výsledkom je kvalitný a relevantný obsah, ktorý z rôznych marketingových kanálov prináša spokojných a lojálnych zákazníkov.

 

Ak chcete zistiť, aké sú vaše rezervy v content marketingu, odhaliť nevyužitý potenciál vašej značky, vyplňte napríklad jednoduchý základný content marketingový test a okamžite zistíte ako je na tom vaša firma či značka z pohľadu content marketingu.

 

Ak už viete, že content marketing by mohol byť pre vašu značku to pravé, nemali by ste čakať, kým ho aktívne začne využívať vaša konkurencia. Máte možnosť stať sa informačným lídrom a odborníkom v očiach vašich zákazníkov. Získajte náskok, konkurenčnú výhodu.

 

Projekt ContentFruiter si vyžiadal sám slovenský trh. Pretože služba content marketingu je potrebná a užitočná ako pre zákazníkov, tak aj pre firmy. V zahraničí, na rozdiel od Slovenska, funguje naplno. Preto projekt ponúka komplexné content marketingové služby od nastavenia obsahovej stratégie, cez tvorbu a šírenie obsahu, až po vyhodnocovanie výsledkov.

 

Ak sa chcete o content marketingu dozvedieť viac, stiahnite si zdarma content marketingový ebook 25 zásad ako získať viac zákazníkov. Nájdete v ňom nielen praktické informácie a návody pre zvyšovanie organickej návštevnosti a získavanie konverzií, ale tiež rôzne nástroje a vzory dôležitých dokumentov pre tvorbu obsahu.

Content marketingová agentúra - tvorba obsahových stratégií
 

Hodnotenie

Prečo prišiel moderný marketing a prečo ten starý už stráca dych
Hodnotenie 5 z 5
Počet hlasov 3
Pridať top správu
Predchádzajúci Nasledujúci
Vyhľadávanie
Vyhľadať
Monitoring
Odoslať Viac
VÝHODY REGISTRÁCIE

Publikovanie PR správ
Zápis v katalógu
SEO spätné odkazy
Monitoring

Vyskúšaj zdarma