Viete, čo je to content marketing?

Viete, čo je to content marketing?

Ak podnikáte online, tak by ste mali!

20.06.2017 | TEXTO s.r.o. | www.texto.sk

Dnes sa dozviete, čo je content marketing a prečo sa ním zaoberať. Názorov a definícií koluje po internete hromada, rovnako tak existuje aj veľa všelijakých kníh a príručiek. Jednotlivé zdroje sa líšia sa formou aj oznámením, ale našťastie majú určité časti spoločné.

 

Definícia obsahového marketingu

Poďme sa pozrieť na to ako sa content marketing, inak aj obsahový marketing, definuje najčastejšie.

 

"Všeobecne je obsahový marketing umením komunikácie so svojimi priaznivcami a zákazníkmi, bez toho aby ste im čokoľvek predávali. Je to forma nenúteného marketingu. " - Content marketing inštitút

 

"Obsahový marketing je pravidelná tvorba a distribúcia obsahu rôznymi digitálnymi cestami za účelom zlepšovania obchodných výsledkov firmy." - Eloqua

 

"Obsahový marketing je tvorba neproduktovo zameraného obsahu. Obsah musí byť informatívny, poučný, zábavný atď. Publikovaním takéhoto obsahu získate pozornosť svojich potencionálnych zákazníkov. Treba sa zamerať na témy kognitívno spojené s vašim podnikaním a preukázať publiku svoju odbornosť. " - Sam Decker, Mass Relevantnosť

 

A kto vyhlásil čarovné zaklínadlo "Obsah je kráľ"? Nebol to nikdy iný, než Bill Gates!

 

3 základy content marketingu

 

Content marketing je veľmi obsiahla oblasť a ak by sme sa ním mali prehrabávať, tak by to vyšlo na celú knižku, možno aj trilógiu. Zhrňme si teda obsahový marketing do troch základných bodov:

spôsob budovania vzťahov so zákazníkmi správne používaná marketingová stratégia vám pomôže stať sa jednotkou v obore vďaka obsahovému marketingu možno obmedziť tradičné predajné techniky

TEXTO a obsahový marketing

 

Vy máte vo svojom odbore know how a my v TEXTO.sk vieme, ako pracovať s content marketingom. V dobre fungujúcej stratégii jedno bez druhého nemôže fungovať. Dajme to teda spoločne dohromady, čo vy na to?

 

Možno si hovoríte, či sa vám to oplatí ...

 

Áno oplatí, pretože zákazníci sa v propagačnej džungli, kde sa ich spoločnosti snaží všetkými možnými spôsobmi uloviť, strácajú. A zrazu ste tu vy, kedy s kľudom svojmu zákazníkovi nenásilne ponúkate niečo navyše a zadarmo, bez toho aby u vás musel nakúpiť produkt či službu, a práve to "niečo navyše" postupne pestuje u vášho zákazníka dôveru a dobrý pocit.

 

V neposlednom rade, množstvo zaujímavého a kvalitného textu na vašich webových stránkach je dobrou vizitkou pre robotov, ktorí náhodne navštevujú weby a vo vyhľadávačoch (predovšetkým Google Bot) ju buď posúvajú nahor či naopak do hlbín vyhľadávania.

 

Content marketing je beh na dlhú trať. Výsledky bývajú vidieť spravidla až po niekoľkých mesiacoch či rokoch práce. Pokiaľ ale beriete svoje online podnikanie vážne, určite by ste mali o obsahovom marketingu v dlhodobom horizonte uvažovať.

 

Chcete sa vydať na cestu obsahového marketingu? TEXTO vám v spletitých uličkách poradií správnu cestu, podobne ako pri ostatných klientoch, ktorých nájdete v referenciách.

Content marketingová agentúra TEXTO
 

Hodnotenie

Viete, čo je to content marketing?
Hodnotenie 4.91 z 5
Počet hlasov 11
Pridať top správu
Predchádzajúci Nasledujúci
Vyhľadávanie
Vyhľadať
Monitoring
Odoslať Viac
VÝHODY REGISTRÁCIE

Publikovanie PR správ
Zápis v katalógu
SEO spätné odkazy
Monitoring

Vyskúšaj zdarma